zasobyforum/zasoby/wycieczka dla klienta Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Granice kontroli pracownika - opinia prawna

Granice kontroli pracownika - opinia prawna

Stan faktyczny W naszej firmie istnieje biuro obsługi klienta - bardzo ważna dla nas jest jakość obsługi klienta przez telefon, w związku z tym chcemy zainstalować rejestracje (nagrywanie) (...)

Nowe uprawnienia skarbówki dla ochrony uczciwej konkurencji

Nowe uprawnienia skarbówki dla ochrony uczciwej konkurencji

Przy nabyciu sprawdzającym pracownik Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wcieli się w rolę klienta i sprawdzi, czy sprzedawca rejestruje sprzedaż na kasie i wydaje paragon. Nie jest to nowe

Podatnik Bezgotówkowy dla firm już od 2022 r.

Podatnik Bezgotówkowy dla firm już od 2022 r.

systemie cashless. Uzyskanie takiego statusu „Klienta Premium” będzie możliwe od 2022 roku. Firma, która g Podatnik bezgotówkowy, firma, 2022 rok, transakcja, rozliczenie

E-paragon już wkrótce w kasach on-line

E-paragon już wkrótce w kasach on-line

E-paragon to nowoczesna i bezpieczna usługa e-administracji. To wspólny projekt Ministerstwa Finansów i Ministerstwa Rozwoju i Technologii. To wygoda dla sprzedawcy i klienta

Telemarketing pod lupą UOKiK-u

Telemarketing pod lupą UOKiK-u

Przedsiębiorca, który kontaktuje się z konsumentem telefonicznie dla celów marketingu bezpośredniego musi wcześniej uzyskać na to zgodę klienta. W związku z napływającymi skargami, Urząd (...)

Zmiany w urzędach pracy weszły w życie

Zmiany w urzędach pracy weszły w życie

reforma urzędów pracy. Bezrobotni i poszukujący pracy zarejestrowani w urzędzie pracy będą od początku prowadzeni przez tego samego doradcę klienta. Podobnie będzie w przypadku p bezrobotni, urzędy (...)

Informacja dla klienta o daniu w lokalu gastronomicznym...

Informacja dla klienta o daniu w lokalu gastronomicznym...

W przypadku potraw oferowanych do sprzedaży klientom lokali gastronomicznych (restauracje, bary, stołówki, budki itp.) konieczne jest podanie składu dania w karcie bądź na tablicy menu lub w inny sposób, (...)